Edublogs`

Ես կարողանում եմ աշխատել edublogs.org կայքով։ Կարողանում եմ հրատարակել տարբեր նյութեր , ձևավորել իմ բլոգը և ստեղծել շատ բլոգներ։Վարում եմ արդեն երկու բլոգ ։

 

Scratch`

Ես կարողանում եմ խաղ ստեղծել,մուլտֆիլմ ստեղծել scratch ծրագրով: Նաև ես պատարաստել եմ scratch-ում զատկական խաղ, ահա և հղումը:

Word`

Word-ով կաարողանում եմ գրել, բառի վրա հղում դնել, նկար գցել,պատկերներ գծել:Բառերը կարողանում եմ սևացնել,թեք գրրել,վրան գծով գրել կամ տակը գծով գրել:

 

Power point`

Power point-ով կարողանում եմ գրել, բառի վրա հղում  դնել, նկար գցել,պատկերներ գծել:Բառերը կարողանում եմ սևացնել,թեք գրրել,վրան գծով գրել կամ տակը գծով գրել:Նաև կարողանում եմ տեսանյութ դնել կամ YouTube –ից, Կամ համակարգչից:

 

Paint`

Paint ծրագրով կարողանում եմ նկերել,գրել,գույն պատրաստել,նկար գցել,նկարը ընդգծել և պահպանել: